1,18 | 1,28 | 1,53 | 1,63 | 1,78 | 2,10 | 1,30 | 1,55 | 1,80 | 2,05 | 1,80 | 2,05 | 2,30 |
1,35 / 1,29 | 1,45 / 1,39 | 1,70 / 1,64 | 1,80 / 1,74 | 1,95/ 1,89 | 2,27 / 2,20 | | | | | | | |
| | | | | | 1,67 | 1,92 | 2,17 | 2,50 | 2,17 | 2,50 | 2,76 |
| | | | | | 1,47 | 1,72 | 1,97 | 2,30 | 1,97 | 2,30 | 2,55 |
48 / 65 | 48 / 65 | 48 / 65 | 48 / 65 | 48 / 65 | 48 / 65 | 63 / 85 | 63 / 85 | 63 / 85 | 63 / 85 | 74 / 100 | 74 / 100 | 74 / 100 |
17 / 23 | 19 / 25 | 22 / 30 | 24 / 33 | 26 / 35 | 31 / 42 | 24 / 33 | 29 / 39 | 33 / 45 | 38 / 51 | 33 / 45 | 38 / 51 | 43 / 58 |
Jednostopniowa | Jednostopniowa | Jednostopniowa | Jednostopniowa | Jednostopniowa | Jednostopniowa | | | | | DUPLEX ze zmianą prędkości przez zamianę kół zębatych dla napędu 540 min-1 z zestawem kół zębatych w wyposażeniu seryjnym | DUPLEX ze zmianą prędkości przez zamianę kół zębatych dla napędu 540 min-1 z zestawem kół zębatych w wyposażeniu seryjnym | DUPLEX ze zmianą prędkości przez zamianę kół zębatych dla napędu 540 min-1 z zestawem kół zębatych w wyposażeniu seryjnym |
Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym | Seryjnie ze sprzęgłem poślizgowym |
Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej | Kute i hartowane koła zębate w kąpieli olejowej |
| | | | | | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne | Regulowane sprzęgło poślizowe cierne |
540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 |
Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate | Kute i hartowane koła zębate |
| | | | | | 212 | 212 | 212 | 212 | 194 / 230 ze standardowym zestawem kół 178 / 252 z dodatkowym zestawem kół | 194 / 230 ze standardowym zestawem kół 178 / 252 z dodatkowym zestawem kół | 194 / 230 ze standardowym zestawem kół 178 / 252 z dodatkowym zestawem kół |
224 (dla 540 min-1) | 224 (dla 540 min-1) | 224 (dla 540 min-1) | 224 (dla 540 min-1) | 224 (dla 540 min-1) | 224 (dla 540 min-1) | | | | | | | |
206 i 245 (przy 540 min-1) | 206 i 245 (przy 540 min-1) | 206 i 245 (przy 540 min-1) | 206 i 245 (dla 540 min-1) | 206 i 245 (dla 540 min-1) | 206 i 245 (dla 540 min-1) | | | | | | | |
C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże | C-noże |
450 | 450 | 450 | 450 | 450 | 450 | 525 | 525 | 525 | 525 | 525 | 525 | 525 |
6 / 30 | 6 / 30 | 6 / 36 | 6 / 42 | 6 / 42 | 6 / 54 | 6 - 30 | 6 / 36 | 6 / 42 | 6 / 48 | 6 / 42 | 6 / 48 | 6 / 54 |
5 / 18 | 5 / 18 | 5 / 18 | 5 / 18 | 5 / 18 | 5 / 18 | 5 / 23 | 5 / 23 | 5 / 23 | 5 / 23 | 5 / 25 | 5 / 25 | 5 / 25 |
Na płozach lub kołach (należy wybrać) | Na płozach lub kołach (należy wybrać) | Na płozach lub kołach (należy wybrać) | Na płozach lub kołach (należy wybrać) | Na płozach lub kołach (należy wybrać) | Na płozach lub kołach (należy wybrać) | | | | | | | |
Od 0 do 17 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Od 0 do 20 (mechaniczne) | Osiowe | Od 0 do 11 (mechaniczne) | Osiowe | Osiowe |
Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1, 1N i 2 z regulowanymi jarzmami | Kat. 1 i 2 | Kat. 1 i 2 | Kat. 1 i 2 | Kat. 1 i 2 |
282 | 295 | 330 | 360 | 365 | 420 | | | | | | | |
| | | | | | 395 | 430 | 465 | 510 | 525 | 570 | 605 |
| | | | | | - | - | 565 | 625 | 625 | 685 | 725 |
| | | | | | - | - | - | | - | | |